Возраст домена | n/a |
Дата окончания | n/a |
ИКС | 10 |
Страниц в Google | 62 |
Страниц в Яндексе | 60 |
Dmoz | Нет |
Яндекс Каталог | Нет |
Alexa Traffic Rank | 2907997 |
Alexa Country | Нет данных |
История изменения показателей | Авторизация |
Идет сбор информации... Обновить
3D C/C++ tutorials - Home
C, C++, C/C++, Win32, MFC, OpenGL, OpenGL 1.5, OpenGL 2.1, OpenGL 3.3, OpenGL ES 2.0, Software rendering, Ray tracing, Programming, Free, 3D, 3-D, Tutorial, Tutorials, Demo, Demos, OpenGL tutorial, OpenGL tutorials, Software rendering tutorial, Software rendering tutorials, Ray tracing tutorial, Ray tracing tutorials, Windows, Visual Studio, Dev-C++
3D graphics tutorials programming using C/C++ language and Win32/MFC library. OpenGL 1.5/2.1/3.3 + GLSL 1.2/3.3 vertex and fragment (pixel) shaders, software rendering and ray tracing in Visual Studio and Dev-C++. Tutorial source code download.
WINDOWS-1250
24.05 КБ
873
6 749 симв.
5 622 симв.
Данные предоставлены сервисом semrush
Сайт | Общие фразы | PR | тИЦ | Alexa Rank | Alexa Country | |
---|---|---|---|---|---|---|
stackoverflow.com | 31 | 7 |
0 | 47 | 44 | |
youtube.com | 24 | 9 |
0 | 2 | 2 | |
opengl.org | 21 | 7 |
0 | 33052 | 16400 | |
stackexchange.com | 16 | 6 |
0 | 118 | 66 | |
atspace.co.uk | 11 | 3 |
0 | Нет данных | Нет данных | |
gamedev.net | 10 | 6 |
0 | 27029 | 11696 | |
antongerdelan.net | 8 | 3 |
0 | 970459 | Нет данных | |
swiftless.com | 8 | 3 |
0 | 1240778 | Нет данных | |
learnopengl.com | 7 | n/a | 10 | 714830 | 162636 | |
opengl-tutorial.org | 7 | 4 |
0 | 114032 | 24125 | |
gametutorials.com | 7 | 5 |
30 | 962263 | Нет данных | |
gamedev.ru | 6 | 3 |
700 | 74872 | 7126 | |
mbsoftworks.sk | 5 | 1 |
0 | 8606822 | Нет данных | |
Еще 37 сайтов после авторизации |
Данные предоставлены сервисом semrush
Ссылок в Alexa | 3 |
Данные linkpad ( 19 Декабря 2014 ) | |
Количество ссылок на сайт | 2 |
Количество доменов, которые ссылаются на сайт | 2 |
Количество найденных анкоров | 2 |
Исходящие (внешние) ссылки домена | 194 |
Количество доменов, на которые ссылается сайт | 9 |
Количество исходящих анкоров | 11 |
Внешние ссылки главной страницы ( 5 ) | |
sourceforge.net/projects/freeimage/files/Binary%20Distributi... | FreeImage 3.16.0 |
sourceforge.net/projects/glew/files/glew/1.11.0/glew-1.11.0-... | GLEW 1.11.0 |
user.xmission.com/~nate/glut/glut-3.7.6-bin.zip | GLUT 3.7.6 |
chortle.ccsu.edu/Bloodshed/glutming.zip | GLUT for Dev-C++ |
sourceforge.net/projects/ogl-math/files/glm-0.9.5.4/glm-0.9.... | - |
Внутренние ссылки главной страницы ( 71 ) | |
index.php?id=1 | Home |
index.php?id=12 | Resources |
index.php?id=14 | OpenGL |
index.php?id=15 | Software rendering |
index.php?id=16 | Ray tracing |
index.php?id=22 | Downloads |
index.php?id=54 | Getting started in Visual Studio Express 2013 |
index.php?id=61 | Fractal |
index.php?id=41 | >> Software shadow mapping |
index.php?id=60 | >> Simple software renderer |
index.php?id=59 | Terrain, BSP tree, frustum culling, sorting, shadow mapping |
index.php?id=49 | >> Terrain |
index.php?id=58 | >> Binary space partitioning tree |
index.php?id=30 | >> Screen space ambient occlusion |
index.php?id=57 | >> Deferred rendering - FXAA |
index.php?id=53 | >> First person camera, collision detection, gravity, jump, crouch |
download.php?file=object_editor.zip | object_editor.zip |
download.php?file=scene_editor.zip | scene_editor.zip |
index.php?id=56 | >> GLSL normal mapping |
download.php?file=simplified_obj_loader.zip | simplified_obj_loader.zip |
download.php?file=simplified_obj_loader_devcpp4992.zip | simplified_obj_loader_devcpp4992.zip |
download.php?file=terrain_editor.zip | terrain_editor.zip |
index.php?id=55 | >> Java OpenGL Native Interface |
download.php?file=26_shadow_mapping.zip | 26_shadow_mapping.zip |
download.php?file=deferred_rendering_screen_space_ambient_oc... | deferred_rendering_screen_space_ambient_occlusion.zip |
download.php?file=deferred_rendering_shadow_cube_mapping.zip | deferred_rendering_shadow_cube_mapping.zip |
download.php?file=opengl_21_game_engine.zip | opengl_21_game_engine.zip |
download.php?file=screen_space_ambient_occlusion.zip | screen_space_ambient_occlusion.zip |
index.php?id=36 | >> Deferred rendering - Point lights |
index.php?id=37 | >> Deferred rendering - Antialiasing |
index.php?id=38 | >> Deferred rendering - Screen space ambient occlusion |
index.php?id=46 | >> Deferred rendering - Shadow cube mapping |
index.php?id=10 | >> OpenGL 2.1 game engine |
download.php?file=3d_cpp_tutorials_html_template.zip | 3D C/C++ tutorials HTML template |
index.php?id=34 | >> CString - String operations |
index.php?id=19 | >> GLMath - Vector and matrix operations |
index.php?id=2 | >> OpenGL perspective projection |
index.php?id=32 | >> Win32 OpenGL Window |
index.php?id=3 | >> MFC OpenGL Window |
index.php?id=17 | >> Cube rendering, rotating and lighting |
index.php?id=4 | >> Texturing |
index.php?id=8 | >> Vertex array |
index.php?id=5 | >> Multisample antialiasing |
index.php?id=18 | >> Vertex buffer object (VBO) |
index.php?id=29 | >> OpenGL, Win32, GLEW, FreeImage, GLM |
index.php?id=21 | >> Loading GLSL shaders |
index.php?id=25 | >> Camera |
index.php?id=28 | >> GLSL 1.2 vertex shader and fragment shader |
index.php?id=33 | >> OpenGL 2.1 tutorials Win32 framework |
index.php?id=23 | >> God rays |
index.php?id=24 | >> GLSL cube mapping |
index.php?id=11 | >> GLSL shadow mapping |
index.php?id=27 | >> Fast realistic soft penumbra shadows |
index.php?id=7 | >> Sun rays, lens flare, halo |
index.php?id=13 | >> Atmospheric light scattering |
index.php?id=31 | >> Planet Earth from space |
index.php?id=43 | >> Interactive water surface, light reflection and refraction, caustic |
index.php?id=48 | >> Water waves GPU algorithm |
index.php?id=44 | >> Loading, picking and moving objects |
index.php?id=45 | >> GLSL shadow cube mapping |
index.php?id=26 | >> High dynamic range, bloom |
index.php?id=6 | >> OpenGL 3.3 tutorials Win32 framework |
index.php?id=20 | >> Shader, vertex array object (VAO) |
index.php?id=9 | >> Skybox, GLSL cube mapping |
index.php?id=35 | >> Flying camera, collision detection |
index.php?id=39 | >> OpenGL ES 2.0 on Android |
index.php?id=47 | >> 3D game editor |
index.php?id=50 | >> CPU ray tracer 00 - Color buffer, rays |
index.php?id=51 | >> CPU ray tracer 01 - Ray triangle intersection |
index.php?id=52 | >> CPU ray tracer 02 - Uniform grid |
index.php?id=42 | >> CPU ray tracer |
Domain-name 3dcpptutorials.sk
Admin-id BCMI-0031
Admin-name Bc. Michal Belanec
Admin-legal-form fyzicka osoba (nepodnikatel)
Admin-email michalbelanec@centrum.sk
Tech-id PRVB-0001
Tech-name Prva Banovska Informacna spol. s r.o.
Tech-org.-ID 36297771
Tech-address Farska 7, Banovce nad Bebravou 95701
Tech-telephone 038-7604980
dns_name nsa.pbi.sk
dns_name nsa2.pbi.sk
Last-update 2015-04-27
Valid-date 2015-05-25
Domain-status DOM_WARN
Словакия - 92.240.253.31
LightStorm Communications s.r.o.
LightStorm Communications s.r.o.
HTTP/1.1 200 OK
Date: Sat, 14 Sep 2019 14:54:07 GMT
Server: Apache/2.0.50 (Win32) PHP/5.0.0
X-Powered-By: PHP/5.0.0
Transfer-Encoding: chunked
Content-Type: text/html
Кнопка для анализа сайта в один клик, для установки перетащите ссылку на "Панель закладок"